lørdag 12. desember 2009

Mørketid er redigeringstid

Aktiviteten på bloggen min skulle tilsi forholdsvis labert aktivitetsnivå også fotomessig. Dette medfører imidlertid ikke riktighet.

Har hatt en hektisk høst, med blant annet 14 dager i Spania, en snartur til Lofoten, ei uke på Lista og Jæren, ei uke på Træna m.m. Bildene har hopet seg opp uredigerte, men nå har jeg endelig tråkka over dørstokkmila og hivd meg på redigeringa. Rubbel og pleti ligger på www.naturspesialisten.no. Her er et lite utvalg:

Yellow-crowned Bishop, Spania

Yellow-crowned Bishop, Spania

Levanger

Toppskarv, Hornøya - Vardø

Toppmeis, Levanger

Svartstrupe, Spania

Sidensvans, Verdal

Sandløper, Spania

Polarlomvi, Varanger

Middelhavsmåke, Spania

Linerle, Træna

Levanger

Kuhegre, Spania

Kortnebbgås, Levanger

Hønsehauk, Jæren

Havørn, Træna

Gråtrost, Verdal

Gråtrost, Levanger

Granmeis, Levanger

Furukorsnebb, Lista

Bronseibis, Spania

Blåmeis, Levanger

5 kommentarer:

  1. Knallbilder Terje!
    Er selv hjemme i Sandnes nå for julen. Har store planer om å ta meg ut til orrevatnet/ergavatnet å prøve meg på sjeldne ender. Håper jeg lykkes. Har ikke helt hatt flaksen med meg på gjæren.

    mvh Knut Børge

    SvarSlett
  2. Mye bra bilder Terje. Med hegre med mus som favoritt.

    Terje

    SvarSlett
  3. Sinnsykt mange gode bilder! Den kuhegra er bare kanon. Trodde forresten kuhegrer bare spiste kyr...det har du motbevist :o)

    mvh Espen

    SvarSlett
  4. Mange fine bilder. Må si toppmeisen scorer noen poeng for sveisen i min bok:)

    Bruker forøvrig siden din som oppslagsverk når jeg skal identifisere hva jeg har tatt bilde av. Så takk for det!

    SvarSlett
  5. Fantastisk fine bilder! Granmeisa er uansett og vil alltid bli min favoritt!
    Vennlig hilsen Magne Myhren
    magnemyhren.no/WP/

    SvarSlett